woensdag 6 april 2011

Reacties plaatsen

Hoi allemaal,

Het is weer mogelijk om reacties achter te laten op mijn blog. Er was iets misgegaan met de instellingen; nu is het in elk geval in orde.
Je kunt op 'reacties' klikken, en dan bij het 'reageren als' kies je of 'Anoniem' of 'Naam/URL' waarbij je dan je naam kunt invullen. URL is niet eens nodig.

De foto's zijn momenteel nog een probleem. Het werkte eerst wel, maar op de een of andere manier krijg ik de foto's niet meer geupload. Zo gauw het lukt, zien jullie ze wel verschijnen op mijn blog!

Tot blogs

4 opmerkingen:

  1. TEST TEST TEST!
    Werkt 't?

    Jezus Diana, je schrijft lekker vaak. Benieuwd of je dat vol gaat houden. ;-) In ieder geval is het nu net of we er bij zijn! HEERLIJK! :D
    Luciano

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diana,

    Zo te zien is mijn eerste reactie de mist in gegaan. Nou ja ik ben heel blij dat je goed bent aangekomen, zij het na een laaaaaaange reis.
    Jouw verhalen zijn super, je blijft lezen! Leuk hoor. Ik blijf je volgen.
    Will de Bruijn trouwens ook die wilde meteen je weblog bezoeken toen ze wist dat je weg was.
    Ben heel benieuwd naar de resultaten van je test.
    Nou doei, blijf schrijven en foto's zijn natuurlijk ook super!

    groeten Dimphy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Diana,

    Min of meer op verzoek hierbij een reactie. Leuke verhalen, zeer leesbaar geschreven! Hierdoor krijg ik een goed beeld van Japan, de bewoners en het leven van een student daar. Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LEKKERVOORJESTINJKKKERDD.

    BeantwoordenVerwijderen